کمپانی نفت و خودرو های الکتریکی
نوشته شده توسط : سفرآلامو

کمپانی نفت و خودرو های الکتریکی

کیا

ا اوپک هنوز انتظار دارد که مصرف نفت در دهه‌های قطعات یدکی کیا  آینده افزایش می‌یابد زیرا خودروهای الکتریکی احتمالاً نمی‌توانند با سرعت رشد کنونی خودروهای مجهز به پیشرانه‌های احتراق داخلی را کنار بزنند مگر اینکه سناریوی دیگری رخ دهد.در خبر جدید منتشر شده آمده است:
احتمال اینکه خودروهای الکتریکی بتوانند در کمتر از 24 سال بازار خودروهای سواری را تحت سیطره خود قرار دهند بسیار کم است. با این وجود چندین کشور تلاش‌های خود برای کسب سهم بیشتر از بازار برای خودروهای الکتریکی را اعلام کرده‌اند.

قطعات کیا

کمپانی‌های نفتی توجه رو به افزایشی به بازارهایی لوازم یدکی کیا چون فرانسه، بریتانیا و حتی چین نشان می‌دهند زیرا این کشورها برنامه‌هایی برای منع فروش خودروهای احتراق داخلی در سال‌های آینده دارند. اوپک می‌گوید تا سال 2040 تنها 8 درصد بازار در اختیار خودروهای الکتریکی خواهد بود و این امر تأثیر کمی روی مصرف نفت خواهد داشت. این در حالی است که یکی از متخصصان بلومبرگ می‌گوید تا آن زمان یک‌سوم خودروها قوای محرکه الکتریکی خواهند داشت.دیگر تغییری که می‌تواند روی تقاضای نفت تأثیر بگذارد استفاده انبوه از سرویس‌های اشتراک خودرویی مشابه اوبر و Lyft است. در آمریکا سرویس‌های اشتراک خودرویی می‌توانند تقاضا برای نفت را تا سال 2040 به اندازه 7 درصد کاهش دهند.





:: برچسب‌ها: قطعات یدکی هیوندای , قطعات یدکی کیا , لوازم یدکی هیوندای , لوازم یدکی کیا ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: